Witre Design: Nordisk Sommertopp Light (Nordic Summer Top light)


Hei taas pitkästä aikaa, toivottavasti kesäsi on alkanut kivasti! Itse olen lomaillut jo hyvän tovin, mutta vielä jatkuu. Kelit ovat olleet niin upeat, etten ole juuri malttanut istua sisällä. Tätäkin neuletoppi-aiheista postausta naputtelen kännykällä terasilla ja onneksi kässähommiin pystyy pihallakin. Vaikka toki kesällä on myös paljon muuta ihanaa puuhaa! Instan puolella (@hetakp_) olenkin ollut aktiivisempi päivittäjä, otahan tili seurantaan, jos ei vielä olla yhteyksissä sitä kautta!

Hej igen efter en liten paus, hoppas din sommar har börjat finfint! Själv har jag haft sommarlov redan ett bra dag och får fortsätta med semestrandet ännu. Vädret har varit så ljuvligt att jag inte har haft tålamod att sitta inne. Sitter faktiskt och skriver det här inlägget om min stickade sommartopp också på terrassen. Skönt att man kan göra handarbeten ute. Dessutom finns det ju en hel massa annat roligt att sysselsätta sig med på sommaren! Nu på sommaren har jag varit mer aktiv på Instagram (hetakp_), så ta gärna och följ mig där!


Neuloin jo toukokuussa iankaikkisen vanhoista langoista itselleni Nordisk Sommertopp Light:n. Oli kyllä kiva ja helppo malli neuloa! Itse tosin tein hommaa välillä ihan puolivillaisesti ja luin ohjetta sinne päin (enkä edes ehkä ihan joka riviä). Purkuhommiahan siitä seurasi, kun tein tuplana kainaloita ja muuta pöljää. Äidin kanssa aina vitsaillaan siitä, kuinka kokeneen neulojan tunnistaa siitä, että viitsii purkaa. Nyt tämän helppoa helpomman mallin kanssa sitten sitä kokeneisuuttani osoitin. Ja opin, että jatkossa keskityn.

Jag stickade redan i maj en Nordisk Sommertopp Light från Witre Design. Som garn hade jag något urgammalt bomullsgarn som jag fått när jag gick i högstadiet. Modellen var så lätt och skön att sticka! Själv var jag bara lite slarvig: läste kanske varannan rad ur arbetsbeskrivningen, vilket resulterade i att jag fick ta upp fram- eller bakstycket några gånger. Inte bra med mindre än en urringning och flera kanter för ärmhålen! Mamma och jag brukar skämta om att det är ett kännetecken för erfarna stickare att våga ta upp och sticka om. Och nu bevisade jag min erfarenhet riktigt ordentligt med denna lättare än lätta modell. 


Tosi palkitseva malli tämä Nordic Summer Top Light kuitenkin oli, omista sähellyksistäni huolimatta! Nyt taitaa olla meikäläisen neuletoppikokoelma täynnä, kun siihen kuuluu tämän uutuuden lisäksi aiemmin keväällä neulomani ribbitoppi ja viime kesänä virkkaamani croptop. Mikä on näistä sinun lempparisi? Mitä kesäneuleita sinun garderobiisi kuuluu?

Nordisk Sommertopp Light var trots min klanterier en riktigt belönande modell att sticka. Nur tror jag att min samling av sommartoppar är komplett. Utöver den här syrenlila nykomlingen har jag ju en ribbtopp, som jag stickade tidigare i vår, och en virkad topp från ifjol. Vilken är din favorit? Har du några stickade favoriter i din sommargarderob?



Kommentit

  1. Oi, onpa kaunis ja ihana väri. Mun kesätoppi se on aina vaan lähinnä suunnitelman asteella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Maiju! Oon kyllä nyt taas ihan tykästynyt tuohon väriin, vaikka en ois kyllä enää osannut sitä valita. Kivasti sattui tosiaan olemaan niitä vanhoja lankoja, joita halusin käyttää pois. Ja sun kesätopista: eikös hyvin suunniteltu ole puoliksi tehty, että nyt kun oot kauan suunnitellut niin on jo melkeen valmis! :D

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit