PetiteKnit: Oslopipo | PetiteKnit: Oslomössa


Pariinkin otteeseen olen jo lupaillut lähestyvästä diy-joululahjojen esittelykierroksesta ja vihdoin pääsen näyttämään ekan! Ennen joulua kun en uskaltanut laittaa näkösälle muita, kuin tämän kummipojalleni menneen tonttulakin, koska en halunnut pilata kenenkään yllätystä. Mutta siis: tässä minun versionin PetiteKnitin Oslohue-piposta.

Jag har redan gett ett par förvarningar om att det är diverse inlägg om de diy-projekt som jag gav bort i julklapp och nu är det äntligen dags för den första julklappen! Ville inte riskera att förstöra överraskningen för någon, så vågade endast visa upp tomteluvan, som jag gav till min gudson. Men här kommer nu min version av PetiteKnits Oslomössa



Pipo on neulottu yksinkertaisesta (ohjeessa neuvotaan käyttämään kaksinkertaista lankaa) Drops Baby merinosta nro 3 puikoilla. Tämä on kyllä tosi toimiva pipon ohje ja olenkin neulonut näitä jo yhteensä neljä, joista kaksi hieman matalampina versioina, aina yksinkertaisesta langasta. Yksi matalista yksilöistä näkyykin kuvassa alla. Ei ehkä paras mahdollinen kuva, koska se on omaan päähän vähän tiukka, mutta saat kiinni ideasta.

Mössan är stickad i Drops Baby merino med enkel tråd (trots att instruktionerna säger att tråden ska vara dubbel) med pinne nummer 3. Det här mönstret är nog trevligt, så pass trevligt till och med att det här var den fjärde mössan som jag stickade enligt det! Två av mössorna har bara varit lite lägre, alla är stickade med enkel tråd. En av de lägre versionerna finns på bilden nedan, inte bara kanske den bästa möjliga bilden: just den där mössan är lite snäv för mig och töjs alltså när jag har den på.


Onko sinulla muuten toiveita aiheista, joista haluaisit lukea täällä blogissa? Vinkkaa ihmeessä kommenteissa, tai vaikka Instagramissa @hetakoopee!

Har du annars önskemål på teman här på bloggen? Lämna gärna en kommentar eller kontakta mig via Instagram @hetakoopee!

Kommentit

Suositut tekstit