Säilytä hatut kätevästi seinällä | Praktisk förvaring för hattar


Sisustushommat ahtaudessa jatkuvat! Nyt ei niinkään ole kyse tilojen ahtaudesta kuten edellisessä sisustusjutussani, vaan säilytettävän kohteen hankaluudesta. Murheenkryynini on jo pitkään ollut leveälierinen kesähattu. Se ei oikein meinaa mahtua mihinkään leveän lierinsä takia. Nyt on pulma ratkaistu somessa useammassakin paikassa näkyneen idean avulla. Ongelman ratkaisu on siis niinkin simppeli kuin hattujen ripustaminen seinälle narulle pyykkipoikien avulla. Mikä mahtava ratkaisu: hatut säilyvät suorina ja saat kauniin yksityiskohdan sisustukseen. Materiaalitkin projektiin löytyvät melko varmasti valmiiksi kotoa. 

Mera inrednings-/förvaringsidéer på kommande! Nu är det inte så mycket fråga om hur trångt hemmet är som i mitt förra inredningsinlägg, utan snarare hur svårt föremålet som ska hitta sin plats är att förvara. Mitt problembarn har länge varit en bredbrättad hatt. Den vill inte rymmas riktigt någonstans utan att böjas. Nu har jag hittat en lösning till problemet i en detalj som jag sett på flera ställen i de sociala medierna: ett snöre att hänga upp hattarna på. Vilken fenomenal idé! Hattarna håller sin form och du får en fin detalj till din inredning. Materialen till projektet finns dessutom säkert färdigt hemma hos de flesta av oss.


Itse väsäsin vielä tuohon narun päähän yksityiskohdaksi tupsun: kieputin narua lenkiksi, solmin lenkin kuvien osoittamalla tavalla ja leikkasin hapsut auki. Avasin ja kampasin vielä tupsua, jotta se olisi pörheämpi. Valmis!

Själv pysslade jag ännu en liten tofs som detalj till installationen: jag snurrade snöret till en länk, knöt den enligt bilderna och klippte upp länken. Sedan öppnade jag snörets ändor och kammade dem för att fluffa till tofsen. Färdigt! Har faktiskt börja gilla tassels mer och mer. Kommer du ihåg vem annan var förtjust i dem?


Kommentit

  1. Vastaukset
    1. Kiitti! Niinku tossa jo mainittinkin, en voi ottaa kunniaa itelleni, näyttää olevan tällä hetkellä trendikästä säilyttää hattuja seinillä: niitä on nyt näkyny somessa ripustettuina naulakoihin, naruille ja nauloihin. Tosi hienoja hattuseiniä näkyny monilla! 😊

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit